Algemene Voorwaarden

Thuis Best Zorg levert kwalitatieve zorg aan huis. We leveren deze zorg op basis van de algemene voorwaarden Zorg zonder verblijf. 

Leveringsvoorwaarden

Thuis Best Zorg levert zorg aan clienten, dit doet zij op basis van een aantal Leveringsvoorwaarden.

Wat is een PGB?

In Nederland ben je door de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ) verzekerd voor de zorg die je nodig hebt bij langdurige ziekte, handicap of ouderdom.

Met deze verzekering kun je in aanmerking komen voor een PGB (Persoonsgebonden Budget). Dit is een bepaald geldbedrag waarmee je zelf je zorg, hulp en begeleiding in kunt kopen. Op deze manier kun je zelf je hulpverleners, begeleiders of organisaties uitkiezen. Meer informatie over PGB kunt u vinden op de website van Rijksoverheid

Uitsluitingscriteria

Thuis Best Zorg vindt dat ieder mens waardevol is. Thuis Best Zorg heeft specifieke kennis en kunde om speciale doelgroepen, die een eigen benadering vereisen, zorg op maat te leveren.


We hebben als doel kwalitatieve zorg te verlenen aan iedereen die zorg nodig heeft. In een aantal (extreme) gevallen zal waarschijnlijk worden overgegaan tot het weigeren of beëindigen van de zorg door Thuis Best Zorg.

Eigen bijdrage CAK.

Er dient rekening te gehouden worden met het feit dat er voor een indicatie met PGB, mogelijk een wettelijk verplichte eigen bijdrage kan worden geëist.


Deze eigen bijdrage wordt berekend en geïncasseerd door CAK en is afhankelijk van de hoogte van de inkomen of gezamenlijke inkomen. Voor meer informatie over CAK verwijzen wij u door naar de website van CAK (link)

Klachtenregeling

Thuis Best Zorg levert kwalitatieve zorg aan huis. Maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent of zelfs een klacht heeft.

Klachtenformulier

Heeft u een klacht, dan verzoeken wij u ons klachtenformulier (Word) in te vullen en naar ons te sturen. We nemen dan binnen 48 uur contact met u op.

Privacy Verklaring

Thuis Best Zorg gaat zorgvuldig om met uw gegevens. In onze privacy verklaring kunt u terugvinden, welke gegevens we van u bewaren, waarom en voor hoelang.

Een intake afspraak is zó gemaakt

Zorg op maat en goed geregeld. De wijkverpleegkundige van ons team komt bij u langs voor een intake gesprek, tijdens dit gesprek worden de precieze zorgbehoeften besproken. Ons team levert zorg op maat. Hierbij wordt gekeken naar uw huidige thuissituatie, uw persoonlijke wensen en wie van ons team het beste bij u past. Ook belangrijk om te weten: Geen wachtlijsten. Vaste Zorgverlener. Vaste Zorgtijden. Direct Zorg op maat.